2013/01/01

tidsinställt

antagligen är jag lite död just nu, så kör på tidsinställt. lite fräckt vaa?!
bara för att, tänkte jag ha en tolvheltointressantasakerduintevissteommig. KUL VA?? tänkte väl det! och fråga inte varför det är just 12. jag bara kände för det.

1. Jag får panik och ångestattack om jag inte har med kameran till ett fint ställe. Helt seriöst. Kallsvettas typ.
2. När jag var typ 9 år var jag och min familj modeller för Sembo
3. Jag älskar frysta ärtor. Det är verkligen det bästa som finns.
4. När jag går på morgonen, knakar och knäcker det i mina tår, fötter och knän. Najs.
5. Jag älskarälskarälskar snö mer än någonting annat. Chokladpudding är inte dumt det heller.
6. Vi är 6 Matilda i mitt innebandylag. Gaaaanska coolt va!?
7. I sommar går min högsta önskan i uppfyllelse, att resa till USA med min underbara familj. Ni FATTARinte hur mycket äcklig och fet mat jag ska äta! nomnom
8. Jag hatar folk som inte tar ansvar.
9. Jag skäms över svenskar som pratar engelska med svensk dialekt. ååh, det är verkligen fult :O
10. När jag kommer tillbaka till skolan efter lovet kommer jag chocka alla, mwoahahah :D
11. Jag och Ebba har planerat hela vår framtid tillsammans. Vi ska gifta oss och dö tillsammans med våra 10 katter.
12. JAG ÄLSKAR MINA KUSINER





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar